تصاویر جاسوسی سوناتا 2015
 

 

2014-Hyundai Sonata spy photo
در حال حاضر بر روی این خودرو در مسیر مسابقه ای honed واقع شده در Nurburgring مشغول آزمایش‌های گسترده هستند. شما ممکن است به یاد آورید که هیوندای یک مرکز توسعه جدید در کنار این مسیر مسابقه معروف آلمانی تاسیس کرده است که انتظار می رود بیشتر خودروهای در حال آزمایش این شرکت را در آنجا نیز مشاهد کرد.
اگرچه این خودرو به شدت پنهان شده ولی می‌توان جلوپنجره مشبک جدید و عناصری از چراغ‌های آن را دید. هیوندا برخی از قسمت‌های این خودرو را از خودروی لوکس خود یعنی سنتینیال/ایکاس (Equus) قرض گرفته است.

 

2014 Hyundai Sonata spy photo

2014 Hyundai Sonata spy photo


در این خودرو چراغ‌های LED و همچنین اگزوز دوگانه از جنس کروم قابل مشاهده است. با نگاه به داخل خودرو می‌توان LCD بزرگ و همچنین مواد نرم به کار رفته در آن را دید. سوناتا نسل جدید برای رقابت با تویوتا کمری و فورد فیوژن دندان تیز کرده است.

 

 


همین طور انتظار می‌رود هیوندای برای سوناتا نسل جدید موتور های 2.4 لیتری فعلی خود را با 2 لیتری توربو با قدرت بیشتر و مصرف سوخت پایین‌تر جایگزین کند و همچنین به پیشرانه های قبلی این خودرو، موتور 1.6 لیتری توربو که در هیوندای ولاستر به کار رفته را نیز بیافزاید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 259
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 801
بازدید ماه : 12988
بازدید کل : 462702
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2